Dienstag, 2. September 2008

Ferien!

Damit euch trotzdem nicht langweilig wird:

Immer auf die kleinen Mädchen mit ihren Riesenponys. Hüü!
Der Conny ihr Pony from robert pohle on Vimeo.


Christian Ulmen is fucking back, und wie!

Ulmen.tv
Auf der Prekariatsdebatte reitet Alexander von Eich wie auf einer wohldressierten Stute, Uwe Wöllner platziert mit Naivität als Deckung die dreckigen Witzchen in der Magengegend des Gegenüber und Knut Hansen ist für den schlechten Humor da. Wunderbar.


Wem immer noch langweilig ist, oder besser - wer noch keine Lust hat mit dem Wichtigen anzufangen, kann Martenstein-Kolumnen lesen. Der Typ ist immer noch der Boss unter den Kolumnisten. Was Vergleichbares haben wir in der CH wohl nicht. Vielleicht dem Seibt mal ein cooles Format geben... aber lassen wir das:

Hier klicken für alte Kolumen!

Ciao Ciao

4 Kommentare:

dani L. hat gesagt…
8. September 2008 um 20:22

ich hätt es kätzli zum vergeh?

Alphonso4000 hat gesagt…
16. September 2008 um 19:23

Hey Dani
Isch mega lieb vo dir wägem chätzli,
aber mini mitbewohner hassed chätzli und mis mami wots au nöd hüete wenn ich mal nöd ume bin usw es isch halt alles gäg mich, en grösseri wohnig isch ke $ ume, also han ich en blog agfange um mini mitmensche vom vorteil vomene kätzli z'überzüüge! Nume hani im moment no kei argument... aber das chunt no! Hesch mal öpis becho vom ruffwell? figg dä mal chli ahh... hihi!

dani L. hat gesagt…
16. September 2008 um 23:35

schade, wär es härzigs gsi=) viel lüt händ eifach e kätzliphobie, wil sie kätzli gar nit richtig kenned und vo dr in de medie ufbauschte kätzlikriminalität negativ beiflusst wärde...aber ja, das kunnt no!
na ha no nix beko, würd mi natürlich immerno drüber freue, aber ich stress doch nit wennmr öpis scho gratis abote wird...

Eugen Team Fernost hat gesagt…
19. Juni 2009 um 11:52

Dieser Film ist vollkommen zurecht preisgekrönt. Eine großartige Arbeit aus dem Hause Burg Giebichenstein. Auch wenn es sich nicht so anhört kommt der Film tatsächlich aus Sachsen-Anhalt. Daumen hoch von meiner Seite.