Sonntag, 13. Juli 2008

Disco Slack x Discobelle

So, da ich gmerkt han dass vellne discobelle.net en fremdbegriff isch, ich au nöd gwüsst das die type ufleget und ich geschter au nume dank ihne uf die 'neui' partyserie im besame mucho (disco slack) ufmerksam wurde bin, gebührt ihne do meh als nume en link i oisere "list of famous linkz" klangheimlich hinzuzfüege.

Leider hets nöd grad vell lüt gha (hoffe isch nöchscht mol besser?), liit sicher nöd nüme a de summerferie, sondern au do dra, dass im besame mucho meischtens eher was für lüüt vomene kontinent südlich vo ois was lauft.. und die stammgäscht sind geschter nöd dete xi.
Aber umso besser für mich, so hani mol mis erschte erfoglriiche groupie erläbnis gha. Da ich scho siit zwei mönät uf es shirt vo ihne warte, hani sie chli via comment azündet, dass sie zwar i dschwiiz chömed und ich immernoh keis shirt han.. Und im leere Club isch es nöd schwierig xi die type zträffe, getroffen, und sie händ tatsächli extra es shirt für mich mitgnoh gha.
Und warum prall ich mit dem eso? Cuz i want more carma! hehe!
Also das heisst aber ich ha eis dopplet (grössi L), und wer sich zerscht mäldet chunt so es shirt gratis und franko über. Next level bloggin', hm? Und da mer de aschluss a d'blog-spähre nöd verpasse wänd, wird de itrag noh miteme track abgrundet.

Black Ghost - Any Way You Choose To Give It (Boy 8bit Remix) (via maxbumps)

4 Kommentare:

Alphonso4000 hat gesagt…
13. Juli 2008 um 18:14

...ohh, nice picture thing!

dani L. hat gesagt…
13. Juli 2008 um 20:30

ja ich nähmts natürlich gerne=)

ruffwell hat gesagt…
13. Juli 2008 um 21:42

wow.. isch schnell gange! also gebongt, aber ich hans nonig becho! ich mäld mich wenn das per poscht acho isch!

dani L. hat gesagt…
14. Juli 2008 um 11:32

supafrüsch vo dir, messi! ich gib dr es kätzli drfür