Montag, 17. März 2008

Ausgehtipps

Uii, ich hab mir grad das Osterprogramm vom Hive angeschaut und muss sagen, die kleckern nicht...
Am Donnerstag geht es mit Alter Ego loss,
Freitags gibts Tobi Neumann und Karotte,
am Samstag dann Uffie und Feadz (ruffwell ist riesiger Uffie-Fan)
und schliesslich am Sonntag endet das Mini-Festival mit Dominic Eulberg und Tobias Becker.

Nicht schlecht, oder?

P.S. Am 12. April gibts dann übrigens eine Panorama Bar & Berghain Resident Nacht!

3 Kommentare:

ruffwell hat gesagt…
17. März 2008 um 22:25

joa, do hämmers ja scho! oises chätzli würd verhungere wäred mer 3 tage wach.. :D

Alphonso4000 hat gesagt…
18. März 2008 um 09:43

hmmm, ja das isch ebe so chli s'problem...

Alphonso4000 hat gesagt…
18. März 2008 um 11:23

...ich han mal mis mami gfrögt, ob sie ab und zu s'chätzli wot hüete, aber ender nöd, sie schiessts ah wäg de haar und so.

öper vo eus brüchti en liebi und netti fründin, wo mit em chätzli spielt und s'füeteret während mir im suff versinket... hmmm, au nöd so realistisch.

Aber es wird scho e lösig gäh!